Tikkurila Supi Saunavaha 0,9l
Opis
Wosk Supi Saunavaha nadaje się do stosowania na ławkach do sauny, framugach drzwi i okien.
Ochrona drewnianych powierzchni wewnętrznych saun, która zawiera naturalny wosk. Wosk do sauny Supi Saunavaha wchłania się w drewno i tworzy powierzchnię odporną na wilgoć i zabrudzenia. Supi Saunavaha to wodny, naturalny konserwant woskowy. Wchłania się w drewno, daje gładką, jedwabistą powierzchnię. Gotowe kolory: czarny, biały i szary. Produkt barwiony zgodnie z katalogiem bejc i lakierów Tikkurila. Narzędzie może być również używane w czerni i bieli. Wosk bezbarwny zachowuje naturalny kolor drewna. Produkt ma przypisaną klasę emisji M1. Materiały budowlane i wyposażenie wnętrz emitują do powietrza w pomieszczeniach różne chemikalia, a klasa M1 to materiał niskoemisyjny.
Metoda barwienia. Wałek piankowy, gąbka lub pędzel ze sztucznym włosiem.
Dojrzewanie. Brak kurzu po 30 minutach. Po 24 godzinach. może być użyty.
Wydajność 10-13 m2/l.
Warunki malowania. Malowana powierzchnia musi być czysta i sucha, o temperaturze powietrza wyższej niż 5ºC i wilgotności względnej poniżej 80%.
Przygotowanie powierzchni. Nowe czyste powierzchnie drewniane: zetrzyj brud i kurz. Powierzchnię lekko zwilżyć strumieniem wody, pozostawić do wyschnięcia i przeszlifować zrębki. Usuń pył ze szlifowania.
Stare, zabrudzone lub drewniane powierzchnie pokryte Supi Saunasoja: umyj powierzchnie Supi Saunapesu zgodnie z instrukcją, dokładnie spłucz i pozostaw do wyschnięcia. Przeszlifować i wytrzeć ewentualny pył. Jeśli nałożysz wosk na resztki starego produktu, powierzchnia będzie znacznie bardziej błyszcząca niż w przypadku nakładania surowego drewna.
Nie zaleca się pokrywania powierzchni zaimpregnowanych olejem (np. Supi Laudesuoja) woskiem do sauny Supi Saunavaha, jeśli ta warstwa nie została usunięta.
Dobrze zabezpiecz podłogę przed nałożeniem wosku Supi Saunavaha, ponieważ produkt ten łatwo wchłania się w szczeliny między płytkami ceramicznymi.
Powłoka. Najpierw delikatnie wymieszaj wosk Supi Saunavaha, od czasu do czasu mieszając. Nałożyć niewielką warstwę w kierunku włókna drzewnego, aby produkt został równomiernie wchłonięty. Ponieważ wosk jest bardzo płynny, najłatwiejszym sposobem nałożenia odpowiedniej warstwy jest użycie wałka piankowego lub gąbki. Jeśli nałożysz zbyt dużo wosku, powierzchnia będzie śliska. Przetestuj przyciemniony wosk Supi Saunavaha w słabo widocznym miejscu, aby upewnić się, że kolor jest odpowiedni. Ostateczny odcień zależy od właściwości drewna.
Przykryj wszystkie małe deski na raz, aby zapobiec nakładaniu się na siebie, a przy układaniu dużych desek przykryj 1 lub 2 deski, aby uzyskać równomierny odcień. Przed skorzystaniem z sauny ogrzej i dobrze przewietrz łaźnię parową.
Pielęgnacja powierzchni. W razie potrzeby wyczyścić nie wcześniej niż 1 miesiąc po malowaniu. Wyczyść powierzchnię za pomocą Supi Saunapesu (proporcja: 1-2 dl środka czyszczącego na 5 litrów wody).
Shipping information
Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.
Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.
Dostawa jest zawsze dostępna.
Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.
Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.
Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.
Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.
Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.
UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ceny dostawy do domu
Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.
Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).
Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.
Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.
Zbiórka towarów
Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.
W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.
Zwrot towaru
Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.
Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:
1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.
2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.
3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.
Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.